Genyeminye szósz

Na ez, tényleg a semmiből komoly vacsi, vagy ebéd lehet.
Nem kell hozzá nagy oda figyelés és sok álldogálás. Mire kész a szósz, kifő a tészta is.
Én az ilyen szószokat, akkor vetem be, ha későn érek haza és fáradt vagyok a tűzhely mellett álldogálni.
Szándékosan nem írok konkrét alapanyagokat, mert itt az a jó, ha mindenből dobálunk bele, amit a hűtőben találunk. Párizsi, paprika, kolbász, mirelit kukorica, virsli, bébi sárgarépa, sonka, maradék sült hús vagy ami otthon van és már mindennek kevés. 
Csak pároljuk meg a hagymát és rakjunk hozzá mindent. Kevés víz, amibe tehetünk leves kockát. Fűszerezzük, habarjuk be tejföllel vagy mártás sűrítővel. Tészta hozzá, sajt rá és kész.

Én ezeket találtam a hűtőben: 3 db virsli, 2 szelet párizsi, 2 szelet füstölt tarja, fél tv paprika, 1 marék mirelit zöldborsó, kicsivel több mirelit kukorica, tejföl, kevés sajt.

Nincsenek megjegyzések: