Kacsazúza zöldborsóval-nokedlivel


Zöldborsós kacsazúza nokedlivel 


Hozzávalók:
Kacsazúza
Vöröshagyma
Só, bors, pirospaprika, majoranna
Zöldborsó...
Kivételesen, szándékosan pont semmit sem a megszokott csak odadobok egy pörit módon főztem meg a zúzát. Fogtam a nagyjából, szinte sehogy fölvágott vöröshagymát,(látszik is, ott figyel) az ahogy jött olyan lesz módon felszecskázott zúzát,  nyakon öntöttem egy jó adag olajjal és alágyújtottam. Kimaradt az olaj melegítés, a hagymapárolás a paradicsom, a paprika, egyszóval az egész szertartás ami egy normális pörkölthöz alapvetően fontos. Mikor már untam kavargatni, na jó ekkor már volt némi leve, megszórtam pirospaprikával, majd adtam hozzá kevés vizet. Szó szerint csak bele dobáltam messziről a fűszereket. Mire a zúza megpuhult rájöttem, hogy eléggé sok a leve. Kicsit loptam ki belőle meg leszedtem az olajból, mert az tökéletes a nokedlire, hogy ne tapadjon. A lopás után meg olyan kis együgyűen nézett ki szerencsétlen. Így pakoltam bele 2-3 marék zöldborsót. Kicsit össze forraltam és hát, talán életem legfinomabb zúzapörköltjét dobtam össze.



Nincsenek megjegyzések: