Festett tojás, kicsit "dizájnosabban"

Töltött tojás
Nem biztos, hogy így kell a húsvéti színes tojásokat elkészíteni, de nekem így tetszik :) . 

Húsvétkor minden ember, Akarva-Akaratlanul, kicsit átmegy kecskébe.
De miért ne lakjunk jól először a szemünkkel???
Mert ha guszta a tálalás az ember fia, lánya bizony ráveti magát.
Hozzávalók:
tojás
ételfesték
só, bors,petrezselyem, tejföl, majonéz

Semmi extra. A főtt tojásokat megpucoltam, ketté vágtam, sárgáját egy tálba tettem.
A sárgájához tettem sót borsot kevés tejfölt, egy-két evőkanál majonézt, petrezselymet.Összekevertem.
(Ha akad olyan főtt tojás, ami széttörik vagy tölthetetlen, no pánik, villával törd össze és tedd a sárgájához.)

A tojásokat megmostam és ételfestékbe mártottam.
Hagytam megszáradni, majd megtöltöttem a sárgájával.





Nincsenek megjegyzések: